Soalan-Soalan Yang Sering Di Tanya

S.Bagaimanakah cara menggunakan Pherolins?
J.Cara menggunakannya adalah sama seperti menggunakan minyak wangi yang lain. Hendaklah disapukan pada bahagian pergelangan tangan, leher dan pakaian jika perlu. Sesuai di gunakan bagi semua suasana ( Makan Malam, Seminar DLL )
( Pherolins amatlah sesuai bagi mereka yang sudah berumahtangga. )

S. Adakah Pherolins berbeza berbanding dengan minyak wangi yang lain?
J. YA! Pherolins adalah berbeza berbanding produk-produk pewangi yang lain kerana ia mengandungi human pheromone dan juga copulins sintetik yang mana kedua-dua bahan tersebut berkuasa secara saintifik memikat pasangan berlainan jantina.

S.Apakah tujuan Pherolins ini di gunakan?
J. Produk Pherolins di gunakan untuk meningkatkan aura kewanitaan anda secara mendadak ini kerana pheromone ini akan menyebabkan minda bawah sedar pemakai tahu bahawa hormon kewanitaannya berada ditahap maksima. Orang sekeliling akan bertanya bau apa yang wangi ini, sedangkan anda hanya memakai Pherolins. Mereka yang berada pada jarak 1 hingga 5 kaki akan lebih teruja setelah mengenali anda dalam 2-5 minit pertama!!! Ini kerana Androstenone mengubah minda bawah sedar orang yang berada disekeliling menjadi lebih peramah dan terbuka. So kepada anda yang mengunakan Pherolins dan tidak memahami kegunaannya, mungkin akan keliru. Pherolins hanya di gunakan untuk meningkatkan keterampilan diri anda, kehadiran anda akan di rasai. (Tidak Lebih Dari Itu)



PENAFIAN : PHEROLINS bukanlah minyak pengasih yang berunsur perkara negatif. Ia dirumus khas secara saintifik untuk memikat pasangan berlainan jantina. Kesan keatas setiap individu adalah berbeza. PHEROLINS tidak mengandungi bahan berasaskan haiwan.Gunakan produk ini untuk meningkatkan ketrampilan diri anda




0 comments